היי נעים מאוד (:

שמי מיכל
אני מדריכת פילאטיס, מורה למחול ותנועה, מתרגלת ומנחה סדנאות תנועה ואימפרוביזציה ומלוה תהליכי ריפוי והתפתחות אישית דרך תנועה.

איך אני עושה את זה?
דרך ליווי אישי, מפגשים פרונטלים בסטודיו ומפגשים דיגיטליים.

בוגרת קורס מדריכי פילאטיס בווינגייט, לימודי תיאטרון ומנטורית לתנועה בתיאטרון פלטפורמא, הכשרת מורים לאימפרוביזציה בתנועה בשיטת Play של אילנית תדמור, תואר שני במנהל עסקים.

בחיי הקודמים באתי מעולמות של מספרים ופיננסים.
עשיתי תואר ראשון ושני במנהל עסקים, וניסיתי להוביל את החיים שלי לתבניות עליהן גדלתי של
"איך החיים צריכים להיות"
התנועה והריקוד תמיד היו שם אבל בתפיסה בה גדלתי עבודה מסודרת הייתה חשובה יותר מהכל.
החיים שלי היו מחולקים לשניים: בבוקר עבדתי במשרד, ובערב הייתי רוקדת.
באותן שנים החלו לצוף תסמינים פוסט טראומטיים בעקבות פגיעה מינית מתמשכת שחוויתי בילדות עליה אני מספרת בהרחבה במסגרת ההרצאה שלי. נבלתי מבפנים עד שהחלטתי לקחת את המושכות ולחולל שינוי בחיי.
עזבתי את המשרד הממוזג והנוח ויצאתי אל הלא נודע. בחרתי להתמודד עם טראומת הפגיעה המינית ולהתמסר לעולם התנועה, וככל שהעמקתי בתנועה של הגוף, משהו התרחב בתנועה הפנימית של הנפש. גיליתי שתהליכים שעוברים גם דרך הגוף, הם השלמים ביותר לתהליך ריפוי והגשמה. 

הגוף הוא אמת! 

אי אפשר להטיל בו ספק, לגוף יש סמכות מאוד חזקה עבורנו להקשבה פנימה. דרכה אנחנו יכולים לקרוא את הרגשות שלנו ואת הכיוון הנכון שלנו בחיים.
מאז אני עוסקת וחוקרת את עולם התנועה ככלי מדהים שמגלה לי רבדים ועומקים על עצמי, על הדפוסים והגבולות שלי ואפילו על הבחירות שלי בחיים... כל אזור בגוף מביא איכות אחרת של תנועה, של אנרגיה, של תחושה. התנועה מניעה את האזורים האנרגטיים האלה ומאפשרת שחרור של חסמים, טראומות, אמונות וזיכרונות. מתוך העבודה על עצמי רכשתי המון כלים ויצרתי הרגלים לחיים מאוזנים ושלווים. את הכלים הללו אני מציעה לכל מי שתבחר לפתוח דלת להתפתחות, לתת לי יד ולצאת למסע יחד.

אני אוהבת לרקוד לנוע ולזוז אני אוהבת לפתוח את היום בתנועה אני אוהבת להקשיב לגוף שלי, ללב שלי,
לתת מקום לילדה שבי לצאת החוצה

אני אוהבת לתת, להשפיע ולעשות טוב

וזה החזון והתשוקה שלי בעולם.

הרצאה
האם הסיפור שלנו נכתב מראש?
האם מהמורות החיים שלנו מחייבות מציאות כושלת?
ובכלל כמה אנחנו מאמינים ביכולת שלנו לשנות את העולם?

"מחוללת שינוי" הינו מופע אמנותי המספר את הסיפור שלי כנערה חרדית מירושלים שעברה פגיעה מינית בתוך המשפחה, על שנים של מאבק, טיפול ושיקום, דרך הריקוד שהיווה עבורי עוגן וריפוי ועל החוויות והתובנות שצברתי במהלך הדרך.

מהי ילדות בתוך חברה שמרנית וסגורה?
איך מתמודדים עם הסתרה וניכור לאורך שנים,
מדוע השיתוף הינו הצעד הראשון וההכרחי בדרך לריפוי,
על הבחירה לצאת לאור על אף ההתנגדויות מהסביבה
ועל האמונה שביכולתנו לחולל שינוי ולהפוך את מציאות חיינו.

המופע משלב שיח פתוח עם הקהל.

הרצאה לארגונים וחברות - החוק למניעת הטרדה מינית במקומות עבודה

"... מעביד יאפשר לעובדיו להשתתף, במשך שעות העבודה, בפעולות הדרכה והסברה שעניינן מניעת הטרדה מינית והתנכלות..." (החוק למניעת הטרדה מינית) מהי הטרדה מינית? מהי סביבה מטרידה? מה בין חיזור להטרדה כיצד מתמודדים עם תופעת הטרדה מינית בארגון? מדוע מתקיימת הטרדה מינית בעבודה? מי מטריד/ה? מי מוטרד/ת? ההקשר החברתי של הטרדה מינית כיצד בונים סביבת עבודה ארגונית בטוחה ומוגנת (סביבת עבודה המאפשרת פנייה בעת הצורך ובו בזמן יוצרת דה-לגיטימאציה להטרדה מינית) אחריות ניהולית ביצירת סביבת עבודה נקייה מהטרדות. התמודדות הנפגע/ת עם תחושות ורגשות, תגובות קלאסיות של נפגעים/ות עמידה על מורכבות תפקיד הממונה, נהלים ותקנות מחייבות ומתן כלים לסיוע נכון על כל זה נדבר בהרצאה אשר תתן לעובדים ידע על זכויותיהם במקום עבודה ותקדם תרבות ארגונית מונעת הטרדה.

תוכן הקורס

הקורס כולל

1 מקטעים

1 שיעורים

499  899 (-44.49%)
כבר משתמש?  הירשם
cymulate
שרון - צוות HR

היי מיכל, רציתי להודות לך על ההרצאה שהעברת לעובדים שלנו בנושא החשוב הזה של העלאת המודעות ליצירת תרבות מונעת הטרדה מינית במקומות עבודה. קיבלנו תגובות מאוד טובות מהמשתתפים בהרצאה על כך שהתוכן עבר בצורה מעניינת ולא רק החוק היבש, לצד העשייה מתוך הסיפור האישי שלך תודה גדולה! שרון

"דידה" בית לאומנות רב תחומית

מיכל יקרה, ברצוני לומר תודה גדולה על ההשקעה והנכונות להשתתף בערב "בקולי" בפסטיבל נשים יוצרות חווינו ערב מרגש, מעורר השראה וחשוב. מעריכה ומוקירה על כך ומקווה להמשך שיתופי פעולה גם בעתיד

שרה ריינר
מנהלת ויצו חדרה

היי מיכל רציתי להודות לך על ההרצאה המדהימה שהעברת אצלנו בויצו חדרה לכבוד חודש העלאת המודעות לאלימות נגד נשים תודה ששיתפת אותנו בסיפור שלך והדרך שלך מעוררת השראה! בסוף הערב היה ביקוש מהמשתתפים להגיע לראות את ההצגה שבה את משחקת בתיאטרון הקאמרי והחלטנו להוציא אוטובוס מחדרה להצגה הקרובה אז נתראה שוב ממש בקרוב(: שרה

22/07/2021

לכתבה בישראל היום

קרא עוד
03/03/2020

לחולל שינוי בחייך TheMarker

קרא עוד
03/06/2022

מאלימות לאומנות - מקור ראשון

קרא עוד