ליווי אישי בתנועה

תכנית ליווי אישי "מחוללת שינוי" היא תכנית שמשלבת את התנועה של הגוף הפיזי לתנועת הנפש הפנימית והייחודית שקיימת בתוכך ואיך כל זה משפיע על התנועה החיצונית שלך בעולם, היא מעניקה הדהוד אומנותי בתנועה לסיפורי החיים שלנו. דרך התנועה אנחנו מניעות את השינוי הנדרש, אני לא הולכת ללמד אותך להיות רקדנית, זה לא העניין, זה לא שאם תלמדי לעשות פירואט זה מה שישנה את חייך אבל - אני מאמינה שהתנועה הפיזית של הגופים שלנו משפיעה באופן ישיר על תנועת הנפש הפנימית של כל אחד ואחת מאיתנו. דרך החיבור לגוף ולתנועה נניע תהליכים של שינוי והתפתחות בנפש מתוך הבנה שמי שמבין ויודע - הוא הגוף

אז איך זה קורה?
המפגשים מתחילים בשיחה והיכרות וממשיכים בתנועה במפגשים אנחנו נשתמש במגון כלים מעולמות התנועה, מדיטציה, התפתחות אישית, החוויה הסומטית SE, ועוד כלים שרכשתי ופיתחתי לאורך השנים... מתוך המפגשים נבין מהן המגבלות הפיזיות אם יש כאלה, נחקור את תנועת הגוף ונזהה את התחושות שעולות בגוף, את החסמים שבתוכנו, מה מקורם? אילו אמונות מגבילות אני מאמצת אליי? איזה שיח פנימי קיים בתוכי? מהם הדפוסים שחוזרים על עצמם באופן קבוע בחיים שלי? ולמה?
ויחד, דרך שיחה ותנועה, נשימות ומדיטציה אנחנו לומדות להביא תשומת לב, להקשיב, להתבוננן בעיניים רכות ואוהבות, לפתח מודעות, ליצור שיח פנימי חדש, להביא ריפוי למקומות שמבקשים לגדול ולשחרר את כל מה שלא משרת אותי כבר, ככה אנחנו מפנות מקום לאנרגיה חדשה להכנס, אנחנו לומדות איך לבסס עוגן יציב בתוכנו, ביטחון וערך עצמי, חיבור לחופש פנימי לתפוס מקום בעולם.

המפגשים מתקיימים אצלי בסטודיו במרחב נעים ופותח לב
כל מפגש הינו בין שעה לשעה וחצי והמחיר נע בין 200 ל250 ש״ח בהתאמה.

מזמינה אותך לשיחת היכרות קצרה!
נכיר, נקשקש ונבדוק האם אנחנו מתאימות אחת לשניה לתהליך משמעותי יחד.
*
*